Masterclass «Εισαγωγή στη θεατρική σκηνοθεσία: θεωρία και πρακτική»

Διοργάνωση: Δραματική Σχολή ΤΕΧΝΩΝ ΕΚΑΤΟ & Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Εισηγητές:

              •            Τσέζαρις Γκραουζίνις, σκηνοθέτης, παιδαγωγός του θεάτρου.

              •            Θοδωρής Αμπαζής, σκηνοθέτης, συνθέτης και παιδαγωγός του θεάτρου.

Το Masterclass απευθύνεται σε αποφοίτους σχολών θεάτρου, επαγγελματίες του θεάτρου και ανθρώπους με πρακτική εμπειρία στο θέατρο που επιθυμούν να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους  στην τέχνη της σκηνοθεσίας, δουλεύοντας θεωρητικά και πρακτικά πάνω σε ένα από τα πιο εμβληματικά θεατρικά έργα, τον «Γλάρο» του Αντόν Τσέχωφ.

Στοιχεία του Masterclass:

Θεωρητικό μέρος:

Ανάλυση δράσεων του έργου «Ο γλάρος» του Αντόν Τσέχωφ. (Τι είναι η σύγκρουση στη δραματουργία; Σχέση μεταξύ σύγκρουσης και θέματος της παράστασης. Τι είναι η σκηνική δράση; Τι είναι το σκηνικό συμβάν; Πώς μετατρέπεται το λογοτεχνικό κείμενο σε παρτιτούρα δράσεων και συμβάντων; Πώς ο σκηνοθέτης διατυπώνει τους στόχους των ηθοποιών και των συντελεστών της παράστασης; Πώς η ανάλυση των δράσεων επιδρά και αναπτύσσει το σκηνοθετικό όραμα της παράστασης;)

Η προετοιμασία του σκηνοθέτη για τη συνεργασία με τον ηθοποιό.

Η δημιουργία της σκηνικής ατμόσφαιρας.

Ο ρυθμός της σκηνικής δράσης.

Η σύνθεση της σκηνικής δράσης στο χώρο και στο χρόνο (mise-en-espace)

Πρακτικό μέρος:

Αυτόνομη εργασία των συμμετεχόντων με τους ηθοποιούς (μαθητές Δραματικής Σχολής ΤΕΧΝΩΝ ΕΚΑΤΟ και συμμετέχοντες σε σεμινάρια), με βάση την ανάλυση των δράσεων του έργου «Ο Γλάρος» – προετοιμασία και δοκιμές των etudes και σκηνών από το έργο.

Παρουσίαση των etudes και των σκηνών και ανάλυσή τους από τους διδάσκοντες του masterclass. Περαιτέρω ανάπτυξη και βελτίωση των etudes και των σκηνών.

Τελευταίο μάθημα του masterclass – ανοιχτή παρουσίαση των αποτελεσμάτων της άσκησης των φοιτητών στην κοινότητα της Δραματικής Σχολής ΤΕΧΝΩΝ ΕΚΑΤΟ.

Διάρκεια & Ωράριο:

Νοέμβριος 2025 – Ιανουάριος 2026 (3 μήνες)

11 ώρες εβδομαδιαίως (δύο 3 ωρα με τον Τσέζαρις Γκραουζίνις, ένα 5ωρο με τον Θοδωρή Αμπαζή)

Πρωινές ώρες (11:00 – 16:00)

Χώρος διεξαγωγής: Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης (Πειραιώς 206, Ταύρος, Αθήνα)

Προϋποθέσεις & Διαδικασία Συμμετοχής:

1. Υποβολή σύντομου βιογραφικού

2. Γραπτή παρουσίαση της σκηνοθετικής ιδέας για μια παράσταση του έργου «Ο Γλάρος» του Αντόν Τσέχωφ (explication της παράστασης).

Στο κείμενο θα πρέπει να περιλαμβάνεται το όραμα, οι καλλιτεχνικοί στόχοι, το είδος και το στυλ της παράστασης, καθώς και ο προτεινόμενος τρόπος ή μέθοδος δουλειάς με τους ηθοποιούς. 

Η έκταση του κειμένου θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 1.500 λέξεις (δηλαδή τουλάχιστον 4 σελίδες κειμένου. Θα αξιολογηθεί η σαφήνεια, το περιεχόμενο και η οικονομία του κειμένου. Η φλυαρία δεν θα αξιολογηθεί θετικά.

3. Ζωντανή συνάντηση και συζήτηση με τους καθηγητές.

Πιστοποίηση:

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης από το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης και τη Δραματική Σχολή ΤΕΧΝΩΝ ΕΚΑΤΟ.

Κόστος Συμμετοχής:

Το κόστος συμμετοχής είναι 900€  για το σύνολο του εργαστηρίου. Υπάρχει δυνατότητα τμηματικής καταβολής (3 δόσεις των 300€ . Προβλέπεται μειωμένο κόστος και περιορισμένες υποτροφίες για φοιτητές δραματικών σχολών ή ανέργους, κατόπιν αξιολόγησης.

Υποβολή Αιτήσεων:

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τις αιτήσεις τους (συμπεριλαμβανομένης της γραπτής εξήγησης των σκηνοθετών και της βιογραφίας) έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2025 στην ηλεκτρονική διεύθυνση: texnonekato@mcf.gr

Πληροφορίες Επικοινωνίας:

              •            Email: texnonekato@mcf.gr

              •            Ιστοσελίδα: www.texnonekato.gr

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

Τσέζαρις Γκραουζίνις (CezarisGraužinis)

Γεννήθηκε στην πόλη Βίλνιους της Λιθουανίας το 1967. Σπούδασε Σκηνοθεσία και Υποκριτική στην Κρατική Ακαδημία Θεατρικής Τέχνης GITIS στη Μόσχα και τη Μέθοδο Εκπαίδευσης Ηθοποιών Suzuki στην Suzuki Company of Toga στην Ιαπωνία.

Έχει σκηνοθετήσει έργα της κλασικής και σύγχρονης δραματουργίας σε θεατρικούς οργανισμούς στη Λιθουανία, τη Φινλανδία, τη Σουηδία, τη Δανία, την Πολωνία, την Κροατία, τη Σλοβενία, το Μεξικό, την Κύπρο και την Ελλάδα.  Πολλές από τις παραστάσεις που σκηνοθέτησε έχουν περιοδεύσει σε διεθνή φεστιβάλ της Ευρώπης και της Ασίας.

Έχει διδάξει υποκριτική και τη Mέθοδο Suzuki στις Ακαδημίες Θεάτρου του Βίλνιους (Λιθουανία), του Μάλμε (Σουηδία), του Ελσίνκι (Φινλανδία) και στις Δραματικές Σχολές του Εθνικού Θεάτρου, του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας στην Ελλάδα.

Διατέλεσε καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου Viirus στο Ελσίνκι και της θεατρικής εταιρείας cezaris group στη Λιθουανία και διευθυντής σπουδών της Δραματικής Σχολής του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.

Στην Ελλάδα σκηνοθέτησε για πρώτη φορά το 2006 το έργο Δάφνις και Χλόη: ταξίδι αναψυχής στο θέατρο Πορεία και η παράσταση τιμήθηκε με το Βραβείο Σκηνοθεσίας Ελληνικού Έργου «Κάρολος Κουν».

Έκτοτε έχει συνεργαστεί με το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, το Εθνικό Θέατρο, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας,  το Θέατρο του Νέου Κόσμου, κ.ά.

Το 2012 σκηνοθέτησε τον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή που παρουσιάστηκε στην Επίδαυρο και σε ελληνικά φεστιβάλ και τιμήθηκε με το Βραβείο Αρχαίου Δράματος των Κριτικών Θεάτρου. Ακολούθησαν οι Επτά επί Θήβας και η Αντιγόνη του Σοφοκλή, ο Αγαμέμνων του Αισχύλου .

Έχει γράψει πρωτότυπα θεατρικά έργα και διασκευές.

Από το 2012 που δημιούργησε οικογένεια και εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα.

ΘΟΔΩΡHΣ ΑΜΠΑZHΣ

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1967.

Eίναι απόϕοιτος τƞς Σxολής Αναβρύτων.

Παρακολούθƞσε μαθήματα πιάνου και θεωρƞτικών στο Eθνικό Ωδείο και στο Ωδείο

N. Σκαλκώτας (1983-1986) και υποκριτικής στƞν Ανωτέρα Σxολή ∆ραματικής Tέxνƞς τƞς E. Xατζίκου (1985-1986).

  • Mε υποτροϕία από το Įδρυμα Α. Ωνάσƞς, σπούδασε Mουσική Σύνθεσƞ και

∆ιεύθυνσƞ Ορxήστρας στο Κονσερβατόριο τƞς Ουτρέxτƞς (1986-1993). Υπήρξε μαθƞτής των: Henk Alkema (μουσική για θέατρο και κινƞματογράϕο), Tristan Keuris (σύγxρονƞ μουσική), Kenneth Montgomery (διεύθυνσƞ ορxήστρας-ϕωνƞτικών συνόλων-Όπερας) και David Ρorcelijn (διεύθυνσƞ σύγxρονƞς μουσικής).

Έτος απόκτƞσƞς πτυxίου Mουσικής Σύνθεσƞς (Bραβείο Σύνθεσƞς): 1993

  • Tƞν περίοδο 1993-1995 παρακολούθƞσε μαθήματα σύνθεσƞς με καθƞγƞτή τον ∆ƞμήτρƞ Tερζάκƞ στƞν Mουσική Ακαδƞμία τƞς Bέρνƞς.
  • Στƞ διάρκεια των σπουδών του στƞν Ολλανδία παρακολούθƞσε μαθήματα και σεμινάρια στƞν Ακαδƞμία Θεάτρου τƞς Ουτρέxτƞς με επίκεντρο το Mουσικό Θέατρο.

Έxει διατελέσει:

  • Καλλιτεxνικός ∆ιευθυντής του ∆ιεθνούς Фεστιβάλ Tεxνών Αρxαίας Ολυμπίας (2019-2021)
  • Αναπλƞρωτής Καλλιτεxνικός ∆ιευθυντής του Eθνικού Θεάτρου (2016-2019),
  • Καλλιτεxνικός ∆ιευθυντής του ∆Η.ΠE.ΘE. Πάτρας (2013-2016)
  • Καλλιτεxνικός ∆ιευθυντής του ∆Η.ΠE.ΘE. Καβάλας. (2010-2013)
  • Tαμίας, Γενικός Γραμματέας και Αντιπρόεδρος του Eλλƞνικού Κέντρου του

∆ιεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου τƞς Unesco (2004-2010)

  • Aπό το 2016 έως το 2018 υπήρξε μέλος του ∆ιοικƞτικού Συμβουλίου τƞς Κρατικής Σxολής Ορxƞστρικής Tέxνƞς.
  • Tο 1997 ίδρυσε μαζί με τον Άγγλο τενόρο-δραματουργό Ρhilliρ Curtis και τƞν Ολλανδή μουσικό Margot Hoiting το «Music Theatre Grouρ Amsterdam» με στόxο τƞν έρευνα και τƞ διάδοσƞ του σύγxρονου μουσικού θεάτρου.
  • Tο 2000 ίδρυσε μαζί με τις ηθοποιούς Tζωρτζίνα ∆αλιάνη, Mαρία Καλλιμάνη και ∆ανάη Σαριδάκη την Ομάδα Θεάτρου ΟΠERΑ. Στις παραγωγές αυτής της ομάδας αναλαμβάνει τόσο τη μουσική σύνθεση, όσο και την σκηνοθεσία.
  • ∆ιδάσκει «υποκριτική-αυτοσxεδιασμό» στη Ανώτερη ∆ραματική Σxολή του Ωδείου Αθηνών, στην Ανώτερη ∆ραματική Σxολή «Δήλος» και στην Ανώτερη ∆ραματική Σxολή του Πειραϊκού Συνδέσμου. Έxει διδάξει στη ∆ραματική Σxολή του Eθνικού Θεάτρου (ολιστικό θέατρο-μουσική στο θέατρο), στη ∆ραματική Σxολή του ∆Η.ΠE.ΘE. Πάτρας (υποκριτική-αυτοσxεδιασμό), στο Eργαστήρι της Πειραματικής Σκηνής του Eθνικού Θεάτρου (μουσική στο θέατρο).
  • Tο 2019 δίδαξε «υποκριτική-xορικότητα» στο 4ο ∆ιεθνές Eργαστήριο Αρxαίου ∆ράματος του Eθνικού Θεάτρου
  • Tην    περίοδο    2014-2016    δίδαξε    «σκηνοθεσία»,    ως            προσκεκλημένος καλλιτέxνης, στο Tμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών.
  • Έxει διδάξει υποκριτική-αυτοσxεδιασμό στο Eθνικό Θέατρο της Λιθουανίας και στο Κρατικό Θέατρο της Фιλιππούπολης.
  • Tην περίοδο 2006-2007 συμμετείxε ως βασικός εκπαιδευτής στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα νέων καλλιτεxνών «Roots and Routes».

∆ιακρίσεις

  • Tο 2016 συμμετείxε, ως σκηνοθέτης, με την παράσταση «Οι έμποροι των Eθνών» στο ∆ιεθνές Фεστιβάλ Παραστατικών Tεxνών του Belo Horizonte (Bραζιλία)
  • Tο 2006 του απονεμήθηκε από το Mουσείο Θεάτρου το βραβείο «∆ημήτρης Mητρόπουλος» για τη μουσική του στο θέατρο.
  • Tο 2006 συμμετείxε, ως σκηνοθέτης, με την παράσταση «Tρεις αδελϕές-Ut consecutivum» στο ∆ιεθνές Фεστιβάλ Σύγxρονου και Πειραματικού Θεάτρου του Καϊρου
  • Tο 2001 αντιπροσώπευσε το Mέγαρο Mουσικής Αθηνών στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Rising Stars», με τη σύνθεση «EURO» για κλαρινέτο και πιάνο – παραγωγή του Euroρean Concert Halls Organisation.
  • Tο 2000 αντιπροσώπευσε την Eλλάδα στην Mπιενάλε του Tορίνο, όπου έγινε και ένα αϕιέρωμα στο συνολικό συνθετικό του έργο.
  • Tο    1996    αντιπροσώπευσε    την    Eλλάδα    στην «Κοπεγxάγη-Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Eυρώπης» με τη σύνθεση «Agnus Dei» .
  • Tο 1993, υπήρξε ένας από τους 6 νέους συνθέτες, μαζί με 6 νέους xορογράϕους, απ’ όλον τον κόσμο, που επέλεξε το International Dance Trust να συμμετάσxουν στο ∆ιεθνές Σεμινάριο για Eπαγγελματίες Συνθέτες και Xορογράϕους, στο Wakefield τƞς Αγγλίας. Tα έξοδα συμμετοxής του σεμιναρίου καλύϕθƞκαν από υποτροϕία που του έδωσε -κατ’ εξαίρεσƞ-το International Dance Trust.
  • Tο 1992 το μελόδραμα «Mήδεια» βραβεύτƞκε από τον ∆ήμο τƞς Ουτρέxτƞς στο διαγωνισμό «Nέων Καλλιτεxνών» του ∆ήμου.
  • Tο 1991 αντιπροσώπευσε τƞν Eλλάδα στο Фεστιβάλ Eκκλƞσιαστικού Οργάνου των xωρών μελών τƞς Eυρωπαϊκής Ένωσƞς, με το έργο του «Τάμα».

Σημαντικότερες συμμετοxές σε συνέδρια-σεμινάρια ως εισƞγƞτής-ομιλƞτής:

  • 2007 (∆ελϕοί) -Συνάντƞσƞ Eυρωπαίων Σκƞνοθετών και Eπαγγελματιών του Θεάτρου Συμπόσιο για τƞ γυναίκα στο Αρxαίο ∆ράμα
  • 2002 (Θεσσαλονίκƞ)-Συνάντƞσƞ Eυρωπαίων Σκƞνοθετών και Eπαγγελματιών του Θεάτρου
  • 1999 (Mπόxουμ)- ∆ιεθνές Συνέδριο για το Σύγxρονο Θέατρο
  • 1998 (Bόλος) Συνέδριο για το Mουσικό Θέατρο
  • 1996 (Άμστερνταμ)- ∆ιεθνές Συνέδριο για το Λιμπρέτο
  • 1992 (Nτάρμσταντ) Συνέδριο για τƞ Σύγxρονƞ Mουσική

∆ιοικƞτικές πρωτοβουλίες

  • Κατά τƞ διάρκεια τƞς θƞτείας του στο Eλλƞνικό Κέντρο του ∆ιεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου τƞς Unesco, σε συνεργασία με τον Mιxαήλ Mαρμαρινό, σxεδίασε και οργάνωσε τƞν υλοποίƞσƞ του προγράμματος «Σύστƞμα- ΑΘΗNΑ». Mιας πρωτότυπƞς πλατϕόρμας-παρουσίασƞς επιλεγμένων ελλƞνικών θεατρικών παραστάσεων σε Καλλιτεxνικούς ∆ιευθυντές Θεάτρων και Υπεύθυνους Προγραμματισμού Фεστιβάλ, απ‘όλον τον κόσμο.
  • Ως Καλλιτεxνικός ∆ιευθυντής του ∆Η.ΠE.ΘE. Καβάλας εισήγαγε τον όρο

«Θέατρο των Πολιτών». Πρόκειται για ένα σύνολο δράσεων, παρεμβατικού xαρακτήρα, που στόxο έxει αϕενός να ενεργοποιήσει τƞν κοινότƞτα των

πολιτών σε σxέσƞ με το θέατρο (με παντός είδους εργαστήρια, διαλέξεις, συναντήσεις με σƞμαντικούς καλλιτέxνες κ.λ.π.), αϕετέρου να εξοπλίσει τους θεατές με γνωστικά εϕόδια ώστε να ενισxυθεί ƞ κριτική τους σκέψƞ (μαθαίνοντάς τους πx. ορολογία που μπορούν να xρƞσιμοποιούν σε συζƞτήσεις μετά από μια παράστασƞ). Eπίσƞς διδάσκοντας στους πολίτες τεxνικές βελτίωσƞς τƞς σωματικής, ψυxικής και πνευματικής τους κατάστασƞς .

  • Ως Καλλιτεxνικός ∆ιευθυντής του ∆Η.ΠE.ΘE. Πάτρας ίδρυσε τƞ ∆ραματική Σxολή, τα εργαστήρια για παιδιά, έϕƞβους και ενήλικες, και το εργαστήρι Mουσικού Θεάτρου. ∆ιοργάνωσε σεμινάρια για επαγγελματίες του θεάτρου και σεμινάρια για ερασιτέxνες του θεάτρου. Ανέπτυξε μια διαρκή συνεργασία με το τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστƞμίου τƞς Πάτρας (ανταλλαγές καθƞγƞτών, εργαστήρια για μαθƞτές του τμήματος του Πανεπιστƞμίου κ.α.). Οργάνωσε συνέδρια, διεθνείς συναντήσεις και καλλιτεxνικές ανταλλαγές με Πολιτιστικούς Οργανισμούς τƞς Eυρώπƞς, συνεργάστƞκε με το Eλλƞνικό Фεστιβάλ και τƞ Στέγƞ του Ιδρύματος Ωνάσƞ και αξιοποίƞσε όλους τους σƞμαντικούς πολιτιστικούς ϕορείς τƞς πόλƞς, ενώνοντας όλους όσους ασxολούνται με τον Πολιτισμό σε ένα κοινό όραμα.
  • Ως Αναπλƞρωτής Καλλιτεxνικός ∆ιευθυντής του Eθνικού Θεάτρου διαxειρίστƞκε μαζί με τον Καλλιτεxνικό ∆ιευθυντή Στάθƞ Λιβαθινό, πλήθος σƞμαντικών καλλιτεxνικών και διοικƞτικών θεμάτων. Πρωτοστάτƞσε στις διαπραγματεύσεις με το Eθνικό Θέατρο τƞς Κίνας, στƞν οικονομική συμϕωνία με το θέατρο Bαxτάνκοϕ, στις νομοπαρασκευαστικές συζƞτήσεις για τƞ σxολή, στƞν προπαρασκευαστική συζήτƞσƞ για το οργανόγραμμα του θεάτρου, στƞν προπαρασκευαστική συζήτƞσƞ για τƞ συλλογική σύμβασƞ με το ΣEΗ και το Σωματείο Eργαζομένων του Eθνικού Θεάτρου. Πήρε πολλές πρωτοβουλίες για τƞ διεύρυνσƞ των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του εθνικού και τƞν αξιοποίƞσƞ οικονομικών πόρων από τους Eυρωπαϊκούς Μƞxανισμούς Στήριξƞς.
  • Είναι μέλος της   Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών

Σκηνοθεσίες στην Eλλάδα

•          «Σιωπή» του Γρηγόρη Λιακόπουλου – Συμπαραγωγή του Θεάτρου Τέχνης Κάρολος Κουν και της Ομάδας Θεάτρου Όπερα (Θέατρο Τέχνης, Μάιος 2025) / (Πρωτότυπη μουσική- σε συνεργασία με τον Νίκο Κυπουργό και σκηνοθεσία)

•          «Δάσος» του David Mamet – Παραγωγή της εταιρίας «Η Πάνδημως Ηώς» (Θέατρο ΕΛ.ΕΡ. , Φεβρουάριος 2025) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «Ματαρόα στον ορίζοντα» της Έλσας Ανδριανού – Συμπαραγωγή του Εθνικού Θεάτρου και της Ελληνικής Λυρικής Σκηνής (Εναλλακτική Σκηνή της Ε.Λ.Σ. , Δεκέμβριος 2024) / (Πρωτότυπη μουσική- σε συνεργασία με τον Νίκο Κυπουργό και σκηνοθεσία)

•          «Η φόνισσα» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη – Παραγωγή της ομάδας «Φάος» (Θέατρο Καλλιρόης, Νοέμβριος 2024)

•          «Et in Arcadia Ego» του Γρηγόρη Λιακόπουλου – Στα πλαίσια του προγράμματος «Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός» (Αρχαιολογικός Χώρος Μαντινείας, Ιούλιος 2024) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «Οι τρεις αδελφές» του Άντον Τσέχωφ – Παραγωγή του «Ωδείου Αθηνών» με απόφοιτους της Δραματικής Σχολής (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Ιούνιος 2024)

  • «Στα φτερά της πεταλούδας-ένα ταξίδι στις μουσικές του Νίκου Κυπουργού» της Μαρίας Παπαγιαννη- Φιλαρμονική Ορχήστρα Δήμου Χαλανδρίου (Εθνική Λυρική Σκηνή, Απρίλιος 2023)

•          «154 Bertha» της Έλσας Ανδριανού – Συμπαραγωγή της ομάδας θεάτρου «‘Οπερα» και του Θεάτρου Tέxνης «Κάρολος Κουν» (Θέατρο Τέχνης, Απρίλιος 2023) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «Ο κατά φαντασία ασθενής» του Μολιέρου – Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδας (Θέατρο Μονής Λαζαριστών, Μάρτιος 2023)

•          «Μαύρο Νερό» της Ελφρίντε Γελινεκ – Παραγωγή : «Η Πάνδημος Ηώς» (Altera Pars, Νοέμβριος 2022) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «SOLARIS» του Στάνισλαβ Λέμ – Παραγωγή της ομάδας θεάτρου «‘Οπερα» (Άσυλο Ανιάτων Σεπτέμβριος 2022)

•            «Ο Ποπολάρος» του Γρηγόριου Ξενόπουλου – Συμπαραγωγή της ομάδας θεάτρου «‘Οπερα» και του Θεάτρου Tέxνης «Κάρολος Κουν» (Θέατρο Tέxνης Mάϊος 2021 – βιντεοσκοπημένη εκδοxή /πρεμιέρα στο θέατρο Οκτώβριος 2021) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «Σιωπή ο Bασιλιάς ακούει» του Nίκου Κυπουργού – Όπερα για παιδιά σε λιμπρέτο Θωμά Mοσxόπουλου – Παραγωγή της Eθνικής Λυρικής Σκηνής (EΛΣ Ιανουάριος 2021-Bιντεοσκοπημένη εκδοxή /πρεμιέρα στο θέατρο (∆εκέμβριος 2021)

•          «Cosi fan tutte» του Mozart – Όπερα – Παραγωγή της Фιλαρμόνια Ορxήστρα Αθηνών (Σεπτέμβριος 2020 / η πρεμιέρα αναβλήθηκε λόγω Covid)

•          «Ο άνθρωπος που γελά» του Bίκτωρος Ουγκώ – Παράσταση σύγxρονου μουσικού θεάτρου σε λιμπρέτο Έλσας Ανδριανού. – Παραγωγή του Eθνικού Θεάτρου (Θέατρο M.Κοτοπούλη-Mάρτιος 2019) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «Hρα» – Όπερα σε λιμπρέτο Έλσας Ανδριανού. – Παραγωγή του ∆ήμου Mυκόνου και της Περιϕέρειας Nοτίου Αιγαίου. (∆ήλος, «Αγορά των Ιταλών»– Οκτώβριος 2018) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «Περουζέ» του Θεόϕραστου Σακελλαρίδη – Όπερα -Παραγωγή του Eλληνικού Фεστιβάλ και της Фιλαρμόνια Ορxήστρα Αθηνών. (Ηρώδειο-Ιούνιος 2018)

•          «∆αιμονισμένοι» του Фιόντορ Mιxαήλοβιτς Nτοστογιέϕσκι – Παράσταση σύγxρονου μουσικού θεάτρου σε λιμπρέτο Έλσας Ανδριανού.- Παραγωγή του Eθνικού Θεάτρου (Θέατρο M.Κοτοπούλη-Фεβρουάριος 2017) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•        «Ο πρίγκιπας Ιβάν και το πουλί της ϕωτιάς» – Όπερα για παιδιά σε λιμπρέτο Σοϕιάννας Θεοϕάνους Παραγωγή της Eθνικής Λυρικής Σκηνής (EΛΣ-Οκτώβριος 2019) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «Οιδίποδας Tύραννος» του Σοϕοκλή (Mουσική σύνθεση και σκηνοθεσία xορικών) – Συμπαραγωγή του Eθνικού Θεάτρου της Eλλάδας με το θέατρο Bαxτάνγκοϕ της Mόσxας (Θέατρο Eπιδαύρου -Ιούλιος 2016 / θέατρο Bαxτάνκοϕ – Nοέμβριος 2016)

•          «Η Bασίλισσα του xιονιού» -Όπερα για παιδιά – Παραγωγή του ∆Η.ΠE.ΘE. Πάτρας ( Θέατρο Απόλλων -Nοέμβριος 2013/ Στέγη Ιδρύματος Α. Ωνάσης – ∆εκέμβριος 2015) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «Zωρζ Nταντέν» του Mολιέρου – Παραγωγή του ∆Η.ΠE.ΘE. Πάτρας (Θέατρο Απόλλων -Фεβρουάριος 2014) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «Σϕίξε με» – Mουσικοθεατρική παράσταση με τραγούδια από ελληνικές οπερέτες – Παραγωγή του ∆Η.ΠE.ΘE. Πάτρας (Θέατρο Απόλλων -Απρίλιος 2014)

•          «O mio Armor»- Αντιπολεμική μουσικοθεατρική παράσταση με τραγούδια από όπερες- Παραγωγή του ∆Η.ΠE.ΘE. Πάτρας (Θέατρο Απόλλων -Οκτώβριος 2014)

•          «Tρωάδες» του Eυριπίδη – Eλληνικό Фεστιβάλ-∆Η.ΠE.ΘE. Πάτρας (Κάστρο της Πάτρας – Ιούλιος 2013/ Αρxαίο Θέατρο Eπιδαύρου -Αύγουστος 2013) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «Ανακαλύπτοντας τον Xάουαρντ Mπάρκερ» σύνθεση κειμένων του X. Mπάρκερ Παραγωγή του ∆Η.ΠE.ΘE. Πάτρας (Θέατρο Mπάρι-Фεβρουάριος 2013)

•          «Mια βαλίτσα μουσική» μουσικοθεατρική παράσταση με τραγούδια από γνωστα μιούζικαλ – Παραγωγή του ∆Η.ΠE.ΘE. Καβάλας (Θέατρο Α. Bαλάκου-Ιανουάριος 2012)

•          «Οι έμποροι των Eθνών» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη – Συμπαραγωγή Στέγης -Įδρυμα Α.Ωνάσης και ∆Η.ΠE.ΘE. Καβάλας (Στέγη-Οκτώβριος 2011) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•            «Ο Γλάρος» του Άντον Τσέxωϕ – Παραγωγή του ∆Η.ΠE.ΘE. Καβάλας (Θέατρο Α. Bαλάκου-2011) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «Mια γάτα που την λέγαν Billie Holiday» της Фένιας Παπαδόδημα – Παραγωγή του Θεάτρου Πορεία (Ιανουάριος 2010)

•          «Ο μισάνθρωπος» του Mολιέρου – Παραγωγή της ομάδας «Όπερα» (Θέατρο BIOS-Mάιος 2009/ θέατρο Σϕενδόνη-Οκτώβριος 2009)/ (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «Αντισκύλος» του Κώστα Xατζηνικολάου (θεατρικό αναλόγιο) – Παραγωγή του Eθνικού Θεάτρου (Σύγxρονο θέατρο-Mάρτιος 2009)

•          «Τέσσερις εικόνες αγάπης» του Λούκας Mπέρϕους – Παραγωγή της ομάδας «Όπερα» (Θέατρο του Nέου Κόσμου-Mάιος 2008) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «Jeff Koons» του Ράιναλντ Γκετζ – Παραγωγή του Фεστιβάλ Αθηνών (Σxολείο-Ιούνιος 2007) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «Ου κλέψεις» (devised) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία) Παραγωγή του Eθνικού Θεάτρου (Πειραματική σκηνή -Mάιος 2007)

•          «Liebestod» βασισμένο στο Ρωμαίος και Ιουλιέττα του Σαίξπηρ (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία) Παραγωγή της ομάδας «Όπερα» Θέατρο Οδου Κεϕαλληνίας (Mάρτιος 2007)

•          «Ut consecutivum- Οι τρεις αδελϕές» (βασισμένο στον Τσέxωϕ) Παραγωγή της ομάδας «Όπερα» – Αντιθέατρο (Mάιος 2005), Θησείο ένα θέατρο για τις Τέxνες (∆εκέμβριος 2005) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «Ο ποιητής των 7 xρόνων» – Όπερα βασισμένη σε ποίηση Αρθούρου Ρεμπώ. (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία). Παραγωγή της Eθνικής Λυρικής Σκηνής (Πειραματική Λυρική Σκηνή, Фεβρουάριος 2004)

•          «ΡH» βασισμένο στον μονόλογο της Οϕηλίας, από τον «Άμλετ» του Σαίξπηρ (Ινστιτούτο Γκαίτε, Οκτώβριος 2003)

•          «Ο Ιάκωβος και ο αϕέντης του» του Mίλαν Κούντερα – Συμπαραγωγή ∆Η.ΠE.ΘE. Πάτρας και της ομάδας «Όπερα» Θέατρο Eπίκεντρο-Πάτρα (∆εκέμβριος 2003), Θέατρο Από Mηxανής (Фεβρουάριος 2004) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «Κοίτα με» των Σάιξπηρ, Κούσνερ, Фίν, Γκάρ, Ραίση, Σταμάτη (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία) Παραγωγή της ομάδας «Όπερα» Θέατρο Xοροροές ( Nοέμβριος 2002)

•          «Tabasco» του Θ.Αμπαζή (Κέρκυρα, Ιόνιο Πανεπιστήμιο 2002) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

•          «Οι Σοϕολογιότατες» του Mολιέρου -Παραγωγή της ομάδας «Όπερα» (Θέατρο Ανάλια- Mάιος 2001/ θέατρο Eμπρός -Οκτώβριος 2001) / (Πρωτότυπη μουσική και σκηνοθεσία)

Σκηνοθεσίες στο Eξωτερικό

•          «The Sofa» του Ρhiliρ Curtis (Theater Sρringweg, Οκτώβριος 1998)

•          «Kavafis» (Theater Kikker, Mάρτιος 1997)

•          «Bandura» της Arianna Scelsi (Theater De Sρui, Απρίλιος του 1993)

•          «Medea» του ∆. Γκιζίνου βασισμένο στο κείμενο του Eυριπίδη (Theater Het Hoogt, 1991)

•          «Les maux d’ amer» Ανώνυμου (Kikker theater , Σεπτέμβριος του 1991)

•          «Natte Dromen» του Darmen Heus (Kikker theater , Ιανουάριος του 1990)

EΡΓΟΓΡΑФΙΑ

Mουσική δωματίου

•          Alice για πιάνο

(παραγγελία της ομάδας μουσικού θεάτρου Artery, α‘ εκτέλεση- Harvard Concert Hall- Mάρτιος 2009)

•          «J» για πιάνο

(παραγγελία της ομάδας μουσικού θεάτρου Artery, α‘ εκτέλεση- Αθήνα- Απρίλιος 2007)

•          «Eρωτοτροπίες 1» για πιάνο

(α‘ εκτέλεση- Αθήνα- Mάιος 2004)

•          «Seρtember» για σοπράνο σαξόϕωνο (α‘ εκτέλεση- Θεσσαλονίκη- Mάιος 2002)

•          «ΡH» για πιάνο

(παραγγελία της ομάδας μουσικού θεάτρου Artery, α‘ εκτέλεση- Άμστερνταμ- Οκτώβριος 2002)

•          «EURO» για κλαρινέτο και πιάνο

(παραγγελία του Euroρean Concert Halls Organisation.

α‘ εκτέλεση- Αθήνα- ∆εκέμβριος 2001- Mέγαρο Mουσικής)

•          «Tabasco» για ϕαγκότο, τσέλο και πιάνο

(παραγγελία του μουσικού συνόλου Παλμός, α‘ εκτέλεση –Mάιος 2001)

•          «Mονομανία» για βιολί και πιάνο

(παραγγελία του μουσικού συνόλου Nάρκισσος, α‘ εκτέλεση- Αθήνα- Mάιος

2001)

•          «Mια κίνηση» για κουιντέτο εγxόρδων

(παραγγελία του Mουσικού Συνόλου Nίκος Σκαλκώτας, α‘ εκτέλεση- Αθήνα- Απρίλιος 2001)

•          «Ρas de deux» για άλτο σαξόϕωνο και κιθάρα (6’30)

(παραγγελία του Duo Cuiρers-Malo, α‘ εκτέλεση- Mπαρτσελόνα- Ιανουάριος

1997)

•          «Aquarel» για σύνολο με ϕλογέρες , SATB (παραγγελία του Ολλανδικού Фεστιβάλ Фλογέρας, α‘ εκτέλεση- Ουτρέxτη- Mάιος 1994)

•          «Ψαλμοί» για τσέλο σόλο

(α‘ εκτέλεση- Bέρνη-Απρίλιος 1994)

•          «Attractive Moralities» για σύνολο πνευστών, πιάνο, κοντραμπάσο (παραγγελία του Utrechts Blazers Ensemble, α‘ εκτέλεση- Ουτρέxτη- Οκτώβριος 1992)

•          «Τάμα» για εκκλησιαστικό όργανο

(παραγγελία του Eυρωπαϊκού Фεστιβάλ Eκκλησιαστικού Οργάνου – α‘ εκτέλεση- Ουτρέxτη- Ιούλιος 1992)

•          «Leugens» για δύο ϕλογέρες, κλαρινέτο, βιόλα, πιάνο (παραγγελία του Ολλανδικού Фεστιβάλ Фλογέρας,

α‘ εκτέλεση- Ουτρέxτη- Mάιος 1993)

•          «Κουαρτέτο εγxόρδων»

(α‘ εκτέλεση- Ουτρέxτη- Mάιος 1993- κουαρτέτο Αρίων)

•          «Errance» για σοπράνο και πιάνο

(α‘ εκτέλεση- Ουτρέxτη-Mάιος 1993)

•          «Xρησμοί» για κουαρτέτο εγxόρδων, κουαρτέτο πνευστών, πιάνο, άρπα, κρουστά (α‘ εκτέλεση- Ουτρέxτη-Фεβρουάριος 1991)

•          «3 Songs on Dylan Thomas» για σοπράνο, βιόλα και πιάνο (α‘ εκτέλεση- Ουτρέxτη- Mάιος 1991)

•          «Quasi imρrovvisazionne» κλαρινέτο σόλο (α‘ εκτέλεση- Ουτρέxτη- Mάιος 1991)

•          «Unbearable Attraction» για σύνολο πνευστών (α‘ εκτέλεση- Ουτρέxτη-Mάιος 1990)

•          «Όρια» για ϕλάουτο, όμποε και βιόλα

(α‘ εκτέλεση- Ουτρέxτη-Фεβρουάριος 1990)

Mουσικό Θέατρο

•          «Ο πρίγκιπας Ιβάν και το πουλί της ϕωτιάς»

Όπερα για παιδιά σε λιμπρέτο Σοϕιάννας Θεοϕάνους Παραγωγή της Eθνικής Λυρικής Σκηνής (EΛΣ-Οκτώβριος 2019)

•          «Η Bασίλισσα του xιονιού»

Όπερα για παιδιά σε λιμπρέτο Σοϕιάννας Θεοϕάνους

∆Η.ΠE.ΘE. Πάτρας (Nοέμβριος 2013)

•          «Η Απολογία του Σωκράτη» για βαρύτονο, 3 τενόρους, σοπράνο και μουσικό σύνολο

(παραγγελία του Mεγάρου Mουσικής Αθηνών, σκηνοθεσία Bίκτωρ Αρδίτης α’ εκτέλεση-Αθήνα- Ιανουάριος 2000)

•          «The Sofa» για σοπράνο, τενόρο, βαρύτονο και μουσικό σύνολο (παραγγελία του Music Theater Grouρ Amsterdam, α‘ εκτέλεση- Άμστερνταμ- Σεπτέμβριος 1998)

•          «Rainbow for Rimbaud» για τενόρο, σοπράνο και μουσικό σύνολο (παραγγελία του μουσικού συνόλου BASHO, α‘ εκτέλεση- Άμστερνταμ- Фεβρουάριος 1999)

•          «Johnnie BUY» για 4 ϕλογέρες

(παραγγελία του μουσικού συνόλου BRISK, α‘ εκτέλεση- Άμστερνταμ- Απρίλιος 2000)

•          «Καβάϕης» για αϕηγητή και μουσικό σύνολο

(παραγγελία του μουσικού συνόλου BASHO, α‘ εκτέλεση- Xρόνινγκεν- Mάρτιος 1997)

•          «Medea» για σοπράνο, κλαρινέτο,2 αϕηγητές, κρουστά και μαγνητοϕωνημένη μουσική

(α‘ εκτέλεση- Ουτρέxτη- Mάιος 1991)

•          «Les maux d’amer» για σοπράνο

(α‘ εκτέλεση- Ουτρέxτη- Mάιος 1991)

Xορωδία

•          «Eρωτικό» για αϕηγητή και μεικτή xορωδία

(παραγγελία του Koor Nieπwe Mπziek, α‘ εκτέλεση- Άμστερνταμ- ∆εκέμβριος

1996)

•          «Agnus Dei, Communio, Libera me» για μεικτή xορωδία

(παραγγελία της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας 1996, Κοπεγxάγης, α‘ εκτέλεση- Κοπεγxάγη- Σεπτέμβριος 1996)

Ορχηστρικά έργα

•          «Αποxρώσεις» για συμϕωνική ορxήστρα

(παραγγελία του Eυρωπαϊκού Κέντρου Eπαγγελματικού Προσανατολισμού, α‘ εκτέλεση- Θεσσαλονίκη- Nοέμβριος 2000, Κρατική Συμϕωνική Ορxήστρα Θεσσαλονίκης)

•          «Περίπατος στον Άδη» για σοπράνο, παιδική xορωδία και ορxήστρα (παραγγελία της Ορxήστρας των Xρωμάτων, α‘ εκτέλεση- Αθήνα-Οκτώβριος 2000)

•          «Άλγος» για βιολί και ορxήστρα

(α‘ εκτέλεση- Άμστερνταμ-Σεπτέμβριος 1997- Ορxήστρα της Όπερας του Άμστερνταμ)

Mουσική για xορό

•          «Λίγο πρίν ( ) λίγο μετά» για κουαρτέτο εγxόρδων

(παραγγελία της Πάτρας Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Eυρώπης 2006, xορογραϕία Αγγελική Στελλάτου, α‘ εκτέλεση-Πάτρα- Mάιος 2006)

•          «Laρland» για ηλεκτρονική μουσική, ϕωνή, -συνεργασία με το Stπdio 19 (παραγγελία της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας, xορογραϕία Ιωάννα Πορτόλου, α‘ εκτέλεση-Αθήνα- Σεπτέμβριος 2004)

•          «Ρηγμίνα» για ηλεκτρονική μουσική, ϕλάουτο, όμποε, ϕωνή, κοντραμπάσο, τσέλο και μαρίμπα

(παραγγελία του Mεγάρου Mουσικής Αθηνών, xορογραϕία Mαίρη Tσούτη,α‘ εκτέλεση-Αθήνα- Απρίλιος 2000)

•          «Ορϕέας» για συμϕωνική ορxήστρα

(παραγγελία των μπαλέτων τƞς Στουτγάρδƞς, xορογραϕία Roberto de Oliveira, α‘ εκτέλεσƞ- Στουτγάρδƞ- ∆εκέμβριος 1995)

•          «Helen» για τσέλο

(παραγγελία τƞς Marc Brouce Dance Comρany, xορογραϕία Marc Brouce, α‘ εκτέλεσƞ- Λονδίνο- Mάιος 1995)

•          «Ανάθεμα» για ƞλεκτρονικό ϕλάουτο και ϕωνή

(παραγγελία των μπαλέτων τƞς Στουτγάρδƞς, xορογραϕία Roberto de Oliveira, α‘ εκτέλεσƞ- Στουτγάρδƞ- ∆εκέμβριος 1994)

Μουσική για Θέατρο

•          «Η μάνα κουράγιο και τα παιδιά της»

(σκƞνοθεσία Στάθης Λιβαθινός , Εθνικό Θέατρο

Δεκέμβριος 2024)

•          «Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γούλφ»

(σκƞνοθεσία Ορέστης Τάτσης , Θέατρο Από Μηχανής,

Νοέμβριος 2023)

•          «Καζανόβα/Δον Ζουάν, ερωτική περιπλάνηση»

(σκƞνοθεσία Στάθης Λιβαθινός, Φεστιβάλ Αθηνών/Επιδαύρου,

Ιούνιος 2023)

•          « Αρκουδοράχη»

(σκƞνοθεσία Ιώ Βουλγαράκη, Δημοτικό Θέατρο Πειραιά,

 Μάρτιος 2023)

•          «Οι 7 τρελοί»

(σκƞνοθεσία Ελλεάνα Τσίχλη, Ελληνικό Φεστιβάλ , Αύγουστος 2022)

•          «Το γεφύρι της Άρτας και οι Λυγερές του Κάτω Κόσμου»

(σκηνοθεσία Μαριάννα Κάλμπαρη, Άρτα -στα πλαίσια του προγράμματος «’Ολη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός», Ιούλιος 2021)

•          «Έτσι πεθαίνουμε»

(σκƞνοθεσία Αργύρƞ Ξάϕƞ, βιντεοσκόπƞσƞ-Ιούνιος 2021)

•          «Λάμιγκτον»

(σκηνοθεσία Μαριάννα Κάλμπαρη, Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, Ιανουάριος 2021)

•          «Mολιέρος»

(σκƞνοθεσία Στάθƞ Λιβαθινού, βιντεοσκόπƞσƞ, Eθνικό Θέατρο-Фεβρουάριος

2021)

•          «Αγαμέμνων»

(σκƞνοθεσία Ιώς Bουλγαράκƞ, Eπίδαυρος , Ιούνιος 2019)

•          «Πέδρο Πάραμο»

(σκƞνοθεσία Eλεάνας Τσίxλƞ, Πάγκειον , Mάιος 2018)

•          «Mισαλλοδοξία»

(σκƞνοθεσία Ιώς Bουλγαράκƞ, Στέγƞ Γραμμάτων και Τεxνών , Ιανουάριος

2016)

•          «Πάτρα Mπάρι»

(σκƞνοθεσία Eλένƞς Mποζά, ∆Η.ΠE.ΘE. Πάτρας, Απρίλιος 2013)

•          «Στƞ Фάρμα των ζώων»

(σκƞνοθεσία Eλεάνας Τσιxλƞ, ∆Η.ΠE.ΘE. Καβάλας, Οκτώβριος 2011)

•          «…και Ιουλιέτα»

(σκƞνοθεσία Eλένƞς Mποζά, ∆Η.ΠE.ΘE. Καβάλας, Απρίλιος 2011)

•          «Bλαβερές Αναγνώσεις»

(σκƞνοθεσία Γιάννƞ Παρασκευόπουλου, Απεντομωτήριο – Фεστιβάλ Фιλίππων, Ιούλιος 2010)

•          «Πέστροϕα ∆ουνάβεως»

(σκηνοθεσία Λίλυς Mελεμέ, Απεντομωτήριο – Фεστιβάλ Фιλίππων, Ιούλιος

2010)

•          «Η Mπέμπα»

(σκηνοθεσία Ορέστη Τάτση Θέατρο Απλό, Mάιος 2010)

•          «Καβαλάρηδες στη Θάλασσα»

(σκηνοθεσία Άννας Κοκκίνου, Θέατρο Σϕενδόνη, Ιανουάριος 2010)

•          «Bυσσινόκηπος»

(σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, Θέατρο οδού Κεϕαλληνίας, ∆εκέμβριος

2009)

•          «Ýστατο Σήμερα»

(σκηνοθεσία Λευτέρη Bογιατζή, Θέατρο οδου Κυκλάδων, Nοέμβριος 2009)

•          «Στάxτη στα μάτια»

(σκηνοθεσία Nίκου Xατζόπουλου, Από Mηxανής Θέατρο, Фεβρουάριος

2009)

•          «Bασιλιάς Λήρ»

(σκηνοθεσία Στάθης Λιβαθινός, Κρατικό Θέατρο Bορείου Eλλάδος, Ιανουάριος 2009)

•          «Η επίσκεψη της Γηραιάς Κυρίας»

(σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, Θέατρο της Οδού Κεϕαλληνίας, Nοέμβριος

2008)

•          «Mασκαράτα»

(σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, Фεστιβάλ Αθηνών, Ιούνιος 2008)

•          «Η Τρικυμία»

(σκηνοθεσία Nίκου Xατζόπουλου, Eθνικό θέατρο , Ιανουάριος 2008)

•          «Bάσσα»

(σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, Θέατρο της Οδού Κεϕαλληνίας, ∆εκέμβριος

2007)

•          «Nordost»

(σκηνοθεσία Nίκου Xατζόπουλου, Θέατρο Τέxνης, Nοέμβριος 2007)

•          «Ο Ηλίθιος»

(σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, Πειραματική Σκηνή Eθνικού Θεάτρου, Απρίλιος 2007)

•          «Οθέλλος» (σε συνεργασία με τον Σταύρο Γασπαράτο)

(σκηνοθεσία Bαγγέλη Θεοδωρόπουλου, Θέατρο Nέου Κόσμου, Ιούνιος 2006)

•          «Tο βλέμμα του μελαψού άνδρα»

(σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, Πειραματική Σκηνή Eθνικού Θεάτρου, Mάρτιος 2006)

•          «Tέλος Καρναβαλιού»

(σκηνοθεσία Bασίλη Παπαβασιλείου, ∆Η.ΠE.ΘE Πάτρας, Ιανουάριος 2006)

•          «Όνειρο»

(σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, Πειραματική Σκηνή Eθνικού Θεάτρου, Οκτώβριος 2005)

•          «∆ον Zουάν»

(σκηνοθεσία Θέμη Mουμουλίδη, ∆Η.ΠE.ΘE Πάτρας, Ιούνιος 2005)

•          «Λοκαντιέρα»

(σκηνοθεσία Θέμη Mουμουλίδη, ∆Η.ΠE.ΘE Πάτρας, ∆εκέμβριος 2004)

•          «Mολιέρος»

(σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, Πειραματική Σκηνή Eθνικού Θεάτρου,

∆εκέμβριος 2004)

•          «Ο Mάυρος Mοναxός»

(σκηνοθεσία Λίλυς Mελεμέ, Πειραματική Σκηνή Eθνικού Θεάτρου, Nοέμβριος 2004)

•          «Έντα Γκάμπλερ»

(σκηνοθεσία Nικαίτης Κοντούρη, Eθνικό θέατρο, Οκτώβριος 2004)

•          «Tο παιxνίδι των θεών»

(σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, Θέατρο Κάτια ∆ανδουλάκη, Nοέμβριος 2003)

•          «Mήδεια»

(σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, Eπίδαυρος, Αύγουστος 2003)

•          «Σιρανό»

(σκηνοθεσία Nικαίτης Κοντούρη, ∆ημοτικό Περιϕερειακό Θέατρο Πάτρας, Mάρτιος 2003)

•          «Αγάπης Αγώνας Άγονος»

(σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, Πειραματική Σκηνή Eθνικού Θεάτρου, Απρίλιος 2002)

•          «Οι Ρομαντικοί»

(σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, ∆ημοτικό Περιϕερειακό Θέατρο Πάτρας,

∆εκέμβριος 2000)

•          «Ο ∆ον Zουάν έρxεται από τον πόλεμο» (σκηνοθεσία ∆ημήτρη Καταλειϕού, θέατρο Eμπρός, Nοέμβριος 1998)

•          «Πριν την Αποxώρηση»

(σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, θέατρο οδού Κεϕαλληνίας, Οκτώβριος 1998)

•          «Фωτιά στο Πρόσωπο»

(σκηνοθεσία Eλευθερίας Σαπουντζή, θέατρο οδού Κεϕαλληνίας, Mάιος 1998)

•          «Γερτρούδη»

(σκηνοθεσία Nικαίτης Κοντούρη, θέατρο οδού Κεϕαλληνίας, Οκτώβριος 1997)

Mουσική για κινηματογράϕο-media

•          «Με μια κάποια Ελευθερία»

Μουσικό βίντεο, παραγγελία του Φεστιβάλ Αθηνών /Επιδαύρου

(σκηνοθεσία Στάθης Αθανασίου, Μάϊος 2023)

•          «Stay Inside» -διαδικτυακή σειρά (σκηνοθεσία Στάθης Αθανασίου, 2020)

•          «Dos»

(σκηνοθεσία Στάθης Αθανασίου, 2011)

•          «Η επιστροϕή»

(σκηνοθεσία Bασίλης ∆ούβλης, 2007)

•          «Οι Θεατρίνες»

(σκηνοθεσία Παναγιώτης Πορτοκαλάκης, 2003)

•          «Κλέϕτης ή η πραγματικότητα» (σκηνοθεσία Αντουανέτα Αγγελίδη, 2001)

•          «Λάθος αιώνας»

(σκηνοθεσία Στέργιος Nιζήρης, 2000)

∆ισκογραϕία

•          Different Worlds

Ρas de deux

1998 Erasmus Muziek Ρroducties, Ρ.O. Box 25220, 3001 HE Rotterdam. NL.

•          Time and Time Again

Aquarel

1998 Ascolta Music Ρublishing, Ρ.O. Box 162, 3990 DD Hoπten. NL.